Śniadanie, trening i owoce

Niektórzy uważają, że aby schudnąć, nie powinniśmy jeść śniadania. Jednak należy pamiętać o tym, że jest to najważniejszy posiłek dnia, a każdy organizm potrzebuje odpowiedniej ilości energii, która pozwoli mu funkcjonować w ciągu całego dnia. Unikanie śniadania spowoduje, że zamiast ująć, dodamy sobie zbędnych kilogramów. Dlatego najlepiej jest zawsze rano zjeść lekkie śniadanie. Najlepiej tosty, biały lub żółty ser czy kanapkę z pomidorem, które pozwolą nam pracować. Do pracy warto wziąć  drugie śniadanie – lekką kanapkę lub drożdżówkę z serem. W zrównoważonej diecie bardzo ważne jest śniadanie oraz ograniczenie ilości jedzenia w ciągu pozostałej części dnia. W odchudzaniu skutecznie  pomagają odpowiednio dobrane ćwiczenia.

Nie powinny być zbyt intensywne i ciężkie, bo wtedy nie będą służyły odchudzaniu, ale poprawie kondycji. Wykonywane nieprawidłowo i bez konkretnego planu, mogą więc tylko zaszkodzić, bo ćwicząc bardzo intensywnie spala się głównie węglowodany, a nie tłuszcz, który odkłada nam się na udach czy brzuchu. W celu spalenia tłuszczu potrzebny jest dłuższy trening –  minimum 30 minut o zmiennym rytmie – intensywnie, a później spokojnie. Warto także jako przekąski jeść owoce, ale tylko te nisko kaloryczne. Zamiast winogrona i banana zjeść jabłko zawierające znacznie mniej cukru. Najważniejsze jednak, aby ograniczyć ilość spożywanych pokarmów, a szczególnie tych o pustych kaloriach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>